Αποψύχουμε σε θερμοκρασία δωματίου για 30’. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 230°C και ψήνουμε για 18-20’ στους 200°C. Το βάρος του είναι 400 γρ και η κάθε συσκευασία περιέχει 20 τεμάχια.
Αποψύχουμε σε θερμοκρασία δωματίου για 30’. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 230°C και ψήνουμε για 18-20’ στους 200°C. Το βάρος του είναι 400 γρ και η κάθε συσκευασία περιέχει 20 τεμάχια.
Δευτέρα - Παρασκευή
09:00 -16:00
Σάββατο
09:00 – 14:00